30 Ekim 2008 Perşembe

HAMMM, HEMMMM

Moral bozukluğumdan dolayı uzun süredir yazamadım. Kızımın bu ay birçok ilki oldu. 6. Ayına girdiğinde oturuyordu. Üstelik ben hiç destekli oturma alıştırmaları yapmadım, 6. ayının dolmasını bekliyordum. Ama kızım tam bir koç burcu gibi davranıyor ; aşırı hareketli ve aceleci. Kendi kendine oturdu.

Bundan bir hafta sonra hammm demeye başladı. Hem de ne tatlı söylüyor.Bazen kibarlık yapıp heemmmm diyor. Canım benim çok tatlısın. Şu anda her gördüğümüzü ağzımıza attığımız için her şey hammm onun için, geçenlerde İnkılap Kıtabevine gittiğimizde içeri girer girmez haykırdı: HEEEMMMM. Kitaplara baktı baktı hemmm dedi.

Şu anda da iki gündür ayakta durma alıştırmaları yapıyor. Oyun parkının kenarına tutunup ayağa kalkıp sonrada ellerini bırakıyor. Bu kız yedi aylıkken yürüyecek herhalde.

Hiç yorum yok: