16 Şubat 2009 Pazartesi

YÜRÜME MESELESİ

Bu yürüme meselesini anlamıyorum. Bir çocuk 6-7 aylıktan itibaren ayakta durup, koltuk kenerlarında sıralar, 7 aydan itibaren de evin içinde ellerinden tutmak suretiyle turlarsa-koşar vaziyette- yürümesi neden gecikir acaba. Aslında gecikme falan değil tabiki bu, 10 aylıkken oturmaya bile üşenen bebekler olduğunu düşününürsek Beroş zaten çok ilerde demek. Sadece bu kadar erken herşeyi yapmış olduğundan, neyseeee....

Bu günlerde artık tek elinden tutarak turluyoruz evde. Ben kendine güven kazansın diye çok fazla elinden tutmak istemiyorum ama gezmek istediğinde gelip elimizi tutuyor ve çekiştiriyor kalk kalk diye. Kızım hadi kendin yürü deyince veya biraz geç kalkarsak ayağa kıyamet kopuyor. Salonun ortasında duran oyun parkımızın etrafını günde 10 kere tavaf ediyoruz.

Geçen hafta bir koltuktan diğerine geçerken iki adım atmıştı ben görememiştim. Dün de koltuğun kenarında benim dizimi tutana kadar iki adım attı. Herhalde artık yürümesi yakın.;))

Hiç yorum yok: