21 Mart 2009 Cumartesi

BEÖ-VÜCUDUMUZ

Büyüyorum eğleniyorum öğreniyorum aktivitelerimizden bu haftanın konusu vücudumuz... Öncelikle banyomuzu yaparken sabunladığımız her yerin adını söyleyerek yıkandık. Banyo bizim için süper bişi. Beren Duru çok zevk alarak banyo yapıyor, gülücükler saçıyor. Ayakta durmaya başladığından beri de aktif olarak katılıyor. süngerini eline alıyor, oyuncak ördekleriyle oynuyor, hatta bir keresinde oyuncak bebeğiyle birlikte banyoya girmişti. Biz Beren'i yıkarken Beren de bebeğini yıkamıştı.

Banyodan sonra oyuncak bebeğimizi elimize aldık ve uzuvların isimlerini söyledik, sonra da Beren'in benim söylediklerimi göstermesini istedim. İşte bir kaç örnek;

- Berocum, bebeğimizin göbeği nerde?...
- ıhh , ıhh!


- Berocum, bebeğimizin gözü nerde?...
- ıhh , ıhh!

- Berocum, bebeğimizin ayağı nerde?...
- (daha fazla dayanamayacağım) HAMMMM!

Hiç yorum yok: