27 Temmuz 2011 Çarşamba

ANNECİĞİM BEN OYNAMAKTAN ÇOK ZEVK ALIYORUM AMA...

Güzel meleğim, gün geçtikçe büyüyor, tatlılaşıyor. Ettiği lafları duyan tekrar tekrar söyletiyor. Çok cimcime birşey oldu.
Geçenlerde sabah yatağına çağırdı beni, uyku sersemi her zaman onun yattığı tarafa yatmış bulundum. Aman aman yatmaz olaydım kıyametler koptu. Nasıl ben onun yerine yatarmışım, bir ağıt tutturdu. Öyleydi böyleydi derken susturmayı başardık. Aradan 15 dakika geçtikten sonra; Anne sen beni üzdüğünün farkında mısın? dedi bana. Ben de neden bahsettiğini anlamadım . ''Niye üzüyorum, bebeğim ne yaptım'' dedim. ''Eeee, Anneciğim benim yerime yatıp beni ağlattın yaaaaaaa  .....''


Şu meşhur parmak boyalarla oynamaya biz de bayılıyoruz, ama artık dibine vuruyor Beren Hanım. Her seferinde üstü başı yetmezmiş gibi etrafını da boya içinde bırakıyor. En son bu şekilde davranmaya devam ederse evde parmak boya çalışması yapmasına izin vermeyeceğimi söyledim.
'' Anneciğim ben oynamaktan çok zevk alıyorum amaaaaaa.......''


Her hafta sonu Bankamızın Çamlıcada bulunan tesislerine gidiyoruz, oynuyoruz , eğleniyoruz. mutlaka kitap alıyoruz. Eve gelip günlerce kitaplarımızı okuyoruz.
Salıncak başrolde ''Anneciğim uçur uçur...'' en son noktasına kadar hızlı sallanıyor. Kaydıraklarda ise artık merdivenleri hiç kullanmıyor. Aşağıdan tırmanıp, yukarıdan kayıyor. Kayarken de türü şaklabanlıklar yapıyor ayakta yatarak vs.vs.




Bir de Carfour ve Real 'in oyun merkezleri mevcut. Haftada bir iki defa da oraları dolaşıyoruz. En sevdiği elma kurdu, dönen salıncak, uçak, dönme dolap.Hareketli olanlar favorisi, rutin hareket eden oyuncaklar pek ilgisini çekmiyor.


Hiç yorum yok: