29 Temmuz 2011 Cuma

BUGÜN CİDDİ BİR ŞOK YAŞADIM....

Birkaç gündür okul kaydı için Beren'in aşı karnesini arıyorum evin heryerinde, bulabilene aşkolsun. Sabah yine salondaki kitaplığı gözüme kestirmiş, kitapların arasında eşeleniyordum ki.... Beren'ciğim kapıdan içeri girdi.

''- Anneciğim ben senden NEFRET EDİYORUM. ''

Ben ellerim havada kalakaldım. ŞOK ŞOK ŞOK. Afallamanın ilk şokunu attattıktan sonra, kendime geldim.

'' Niye bitanem ben sana bir şey mi yaptım? Sen böyle söyleyince ben çok üzüldüm ama.''

'' Yoo anneciğim , Hani Ayşegül kardeşi Orhan'a söylüyordu yaa, ondan söyledim.''

Ahhh, Ayşegül Ahhh aklımı başımdan aldın yani. Ayşegülde bizim çocukluğumuzda muhteşem çizimleri ile kalbimi kazanmış olan meşhur Ayşegül. YK yayınları yeniden basmaya başlamışlar. Ben de alayım okumayı seven kızımla, Ayşegül'ü tanıştırayım demiştim.

Neyseki kitabın sonunda Ayşegül ve Orhan barışıyorlar ve Ayşegül aslında kardeşinden hiç de nefret etmediğini onu çok sevdiğini anlıyor. Güzel kızımla bu mutlu sondan kucak kucağa sarılarak bahsettiğimiz için şimdi içim rahat.

Bu aralar kitap okumayı ve kitapların içinde geçen kelimeleri cümle içinde kullanmaya bayılıyor. Sanırım benim kitap seçiminde çok daha titiz davranmam gerekiyor.

Hiç yorum yok: