15 Ağustos 2009 Cumartesi

GEL TESKERE

Tatil öncesi Utku'yu uzun zamandır görmediğimiz için ziyaret edelim diye düşündük , 19 Temmuz Pazar sabahı erkenden Keşan yoluna koyulduk, bir hafta öncesinde de Mariye'nin annesi ameliyat olduğu için onlara hasta ziyaretine gitmiştik, balkondaki reyhan'ı elleriyle okşayıp koklamayı öğrendi. Mariye ablasına da ellerini koklatıyor.

Keşan'a zorlu bir yolculuk sonrası -yanlış yola girdik- ulaştıktan sonra Utku'yla buluştuk. Biraz zayıflamış tatlı bıdığım ama zaten zayıflamak istiyordu. Biraz daha gitsin diye uğraşıyor. Çok şükür rahat bir askerlik yapıyor. Askeriyenin Sosyal Tesislerinde Komutanların çocuklarına gitar ve bilgisayar kursu veriyor. Ve bugün itibariyle 33 günü kaldı(Mersinde).

Beren sabah kalkar kalkmaz kahvaltısını sorunsuz yedi. Bu bizim için çok sevindirici ve şaşırtıcıydı. Dayısına gittiğimizi söylüyorduk sürekli , dayısını çok sevdiğinden öyle davrandı herhalde. Yolculukta Beren açısından iyi geçti , araba koltuğunda uyudu, yanımıza aldığım oyuncaklarıyla oynadı.
Keşan'a varınca bir lokantaya gittik, Beroş orada da sorun çıkarmadan Dayısı ve Babasıyla oyun parkında bir kase mercimek çorbasını yedi. Bizde yemeklerimizi yeyip, kahvemizi içtikten sonra bir çay bahçesine gittik. Kızım bizimle birlikte soda içti.

Dayısıyla doğayı keşfe çıktılar...

Birlikte poz verdiler...

Babasıyla tahta köprüye çıktılar...

Ama Keşan öyle sıcaktı ki dışarıda çok fazla kalamadık, tek alışveriş merkezine gittik. Günün geri kalanı orada geçti. Hepimiz için güzel bir gündü. Askerimizi birliğine teslim ettikten sonra İstanbul'a döndük.