8 Eylül 2008 Pazartesi

İSİM DURUMU

Beren Duru, hastanede sadece Duru'ydu. Ben aylar öncesinde miniğimin adını Alya Duru olarak belirlemiştim. Ama bu ismi başlangıçta çok seven eşim, çevreden gelen tepkilere yenik düşerek bu ismi koymamamız gerektiğini söyledi. Bende başka bir isim bulmak kaydıyla vazgeçebileceğimizi söyledim. Eşim de tabiki en son dakikaya bıraktı isim bulma olayını. E kızım da erken gelince sadece Duru olarak kalakaldı hastenede.

İsim beğenmek kolay değil, ben aslaa sıradan alışılagelmiş bir isim olsun istemiyorum. Kendimce listeler hazırlıyorum haşmetbaab'a sunuyorum, hiç birini beğenmiyor. Sadece Duru olsun o zaman diyor; ben şiddetle karşı çıkıyorum. Çok kısa ve öz geliyor bana, biraz daha özellikli olmalı... vs,vs.. Kızım doğduktan iki gün sonra babası yazdırmaya gitti ama daha isme tam karar vermiş değil , yazdırmadan geri dönüyor. Sonunda haftasonu karar veriyoruz...BEREN DURU...
14.09.2008 tarihli Pazartesi günü kızım nüfusa kaydoluyor. İsminle yaşa miniğim...

Hiç yorum yok: